Changement de blog!

Hello tout le monde! Si vous passez sur ce blog,sachez que mon nouveau o je poste les articles maintenant est sur Wordpress, n'hésitez pas à faire un tour!

Nombre total de pages vues

mardi 1 janvier 2013

Concours WishTrend/Hope in a Blog


Confused ? Why is there a dragon and a cupid ?


Welcome to Hope In A Blog x Wishtrend’s first ever blogger’s event.


The Dragon represents Wishtrend, the cupid – Hope In A Blog.


The Dragon represents courage, power – and the cupid represents love, passion.


The Dragon represents the East, the cupid – the West.


Most importantly….


The Dragon is a symbol of the Asian Lunar New Year, while the Cupid – the symbol of Valentine’s Day.


This year, they both fall on the same month – in February, and to celebrate this special double occasion – Wishtrend and Hope In A Blog is collaborating on a special box and a special event and competition for bloggers WORLDWIDE to join us celebrate these two important days!


…And what do these two celebrations have in common ? The colour RED! Yes, that’s it ! Wishtrend will be releasing a special box – which compromises of all RED items to beautify yourselves in these two occasions. If you are a blogger, you will be able to have a chance to test this box out yourself FREE OF CHARGE – post a photo – and WIN a grand prize! Create your best ‘RED’ look with the items in the box and let your creativity take over!



Open to bloggers WORLDWIDE.
Rendez-vous sur Hellocoton !

3 commentaires:

  1. j'ai toujours pas compris en quoi ça consiste en définitive ^^

    RépondreSupprimer
    Réponses
    1. alors tu publie ça, et il vont choisir quel blog il mettrons en avant, je fait le test et puis c'est pas trop gravee, j'ai pas tout compris non plus mais on vera bien!!^^

      Supprimer
  2. Salut c'est cb_baby sur instagram , ton blog est aussi beau que ton inqtagram!
    J'ai 14 ans je m'appelle Christelle et je vis en region parisienne , jai aussi un blog et je debute ( girls-nail-art.overblog.com )
    passe quand tu veux bisoux :)

    RépondreSupprimer

Lâche-moi ton commentaire!